HAESOO

HARA KIM

پست شده در شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
views : ۱۹۰
Publish at : ۰۸:۰۷
Follow Me

چالش «1»

HARA KIM

اگه بهت بگن تا آخر عمرت باید به یه آهنگ گوش بدی چه آهنگی رو انتخاب میکنی 

خودم آهنگ STAY از بلک پینک

Notes ۱۲
پست شده در شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
views : ۱۹۰
Publish at : ۰۸:۰۷
Follow Me

چالش «1»

HARA KIM
چالش «1»

اگه بهت بگن تا آخر عمرت باید به یه آهنگ گوش بدی چه آهنگی رو انتخاب میکنی 

خودم آهنگ STAY از بلک پینک

HARA KIM

اگه بهت بگن تا آخر عمرت باید به یه آهنگ گوش بدی چه آهنگی رو انتخاب میکنی 

خودم آهنگ STAY از بلک پینک

Notes ۱۲
چالش «1»

چالش «1»

HARA KIM
چالش «1»

اگه بهت بگن تا آخر عمرت باید به یه آهنگ گوش بدی چه آهنگی رو انتخاب میکنی 

خودم آهنگ STAY از بلک پینک

اگه بهت بگن تا آخر عمرت باید به یه آهنگ گوش بدی چه آهنگی رو انتخاب میکنی 

خودم آهنگ STAY از بلک پینک

Notes ۱۲
۱۲ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Airi Min
    Airi Min میگه :
    You never know بلک پینک 💖
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    یکی از آهنگای مورد علاقه ام از بلک پینک بسی زیبااا 🥰😍
  • عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)
    عشق جانان*-* (ج ح بید@-@) میگه :
    Stay AliveازKook*-*
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    خیلی خوبهه 😍
  • Fatie Wolf
    Fatie Wolf میگه :
    Ps5خیتثخسنثنسننسنطکطنکط
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    فارسی صحبت میکنی 😂
    زبونتو به منم یاد بده خواهش میکنم 🥲😂
  • Fatie Wolf
    Fatie Wolf میگه :
    جررررررررررررر 🤣🤣🤣زبان سکته ای
    خقخقتثخثتتثتتسنسنکث
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    اموزشش تو اینترنت هست 🤣
  • Fatie Wolf
    Fatie Wolf میگه :
    بلللللللل متاسسشم که خودمم🤣🤣🤣
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
     هعییی حیف شددددد 🥲
    میخواستم منو به شاگردی بپذیری 🤣🤣
  • Shefa 🎶🎵
    Shefa 🎶🎵 میگه :
    من واقعا نمیتونم فقط به یه اهنگ گوش بدم🥺
    سختمه💔 از گزینه ریمیکس کردن اهنگای موردعلاقم استفاده میکنم☝️🤓
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    من این استعدادو دارم که تا آخر عمرم به یه آهنگ گوش بدمو خسته نشم 😶


  • Shefa 🎶🎵
    Shefa 🎶🎵 میگه :
    خوش ب حالت پس🥺
    من گاهی حتی 15 ثانیه اول اهنگ نگذشته میزنم اهنگ بعدی بعد عذاب وجدان میگیرم 😐💔
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    من تا ثانیه آخر آهنگ تموم نشه عوضش نمیکنم 😂
  • ع . شکیبا
    ع . شکیبا میگه :
    سلام بر شهیدان
  • ناشناس
    ناشناس میگه :
    http://www.irmp3.ir/downloadp/s/eyJjdCI6IkJrY21MM3VZaUV0eUZEbHhxSTVvUFE9PSIsIml2IjoiMTEyNWVjMTc4ZTJlZjVlOTQyOGFkZDc3ZmY4ODQ1NWYiLCJzIjoiNzljMTc3NDRlZmViYTYxZSJ9.mp3
    این زیباترین آهنگه . میگی نه . ببینش!
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    اسم آهنگ چیست 😅؟
  • ناشناس
    ناشناس میگه :
    اسمش: زیباترین 🥺
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    من بیشتر اهنگهای کیپاپ و خارجی گوش میدم بعضی وقتا هم هایده و مهستی گوش میدم این اهنگم خوبه (:*
  • paniz admin 1
    paniz admin 1 میگه :
    قطعا i know i love you از تی اکس تی
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    😍
  • لیسا مانوبان
    لیسا مانوبان میگه :
    miss wana die
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    تا به حال گوش ندادم 😶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی