HAESOO

HARA KIM

پست شده در شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
views : ۲۴۸
Publish at : ۰۸:۵۴
Follow Me

سلام

HARA KIM
سلام

سلام من هارا هستم تازه به بیان اومدم و اینکه خوشحال میشم همدیگرو بشناسیم 🥰

Notes ۱۰
پست شده در شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
views : ۲۴۸
Publish at : ۰۸:۵۴
Follow Me

سلام

HARA KIM
سلام

سلام من هارا هستم تازه به بیان اومدم و اینکه خوشحال میشم همدیگرو بشناسیم 🥰

HARA KIM

سلام من هارا هستم تازه به بیان اومدم و اینکه خوشحال میشم همدیگرو بشناسیم 🥰

Notes ۱۰
سلام

سلام

HARA KIM
سلام

سلام من هارا هستم تازه به بیان اومدم و اینکه خوشحال میشم همدیگرو بشناسیم 🥰

سلام من هارا هستم تازه به بیان اومدم و اینکه خوشحال میشم همدیگرو بشناسیم 🥰

Notes ۱۰
۱۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Romin Park
    Romin Park میگه :
    سلام هارا خوشبختم
    به خانوادمون خوش اومدی😊❤
    من رومینم(رز) ۱۲ شالمه کلاس هفتمم
    خوشبختم
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    سلام منم خوشبختم اسمم مبینا هست کلاس هشتمم امیدوارم دوستای خوبی باشیم ،❤️🥰
  • عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂)
    عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂) میگه :
    سلام هارا عزیز*-*
    خوش اوندی:)
    من جانانم متولد ۱۳۸۷
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    سلام منم مبینا هستم خوشبختم جانان 
    چه جالب تو هم متولد ۱۳۸۷ هستی منم همینطور 🥰😅
  • عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂)
    عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂) میگه :
    اوخی متولد چه ماهی هستی؟
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    مردادیم🥲
  • عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)
    عشق جانان*-* (ج ح بید@-@) میگه :
    آیسو16*-*
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    مبینا هستم کلاس هشتمم خوشبختم آیسو ❤️
  • عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)
    عشق جانان*-* (ج ح بید@-@) میگه :
    همچنین عزیزم*-*
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    ❤️
  • عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂)
    عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂) میگه :
    اعععععععع از من یه ماه بزرگ تری😂
    من متولد ۳ شهریورم
    به هر حال خوشبختم😚
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    بالاخره اونی شدم از بس بهم گفتن مکنه خسته شدم 😂منم خوشبختم
  • عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂)
    عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂) میگه :
    به خدا منم همیشه دوسنگم💔😂
    اوکی اونی بشو ولی اگه به خاطر یه ماه بخوای اونی بازی در بیاری دیگه نه من نه تو🤣😉😉
    حالا نمیشه خواهر دوقلو باشیم؟😂😂
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    نه من اونی قلابی نیستم😂 تا آخر هستم 
    اونی خوبه ولی دوقلو بودن حسش بیشتره 😂
  • Airi Min
    Airi Min میگه :
    سلام منم تازه واردم خوش بختم😂😂❤️
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    سلام تازه وارد خوشبختم 😂❤️
  • عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂)
    عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂) میگه :
    اوکی پس بدون در نظر گرفتن یک ماه رسما خودمون رو دوقلو اعلام میکنم🤣
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    یس چه دوقلو هایی 😂 حالا که نگا میکنم اسمامونم شبیه همه جانا و هارا 🤣
  • لیسا مانوبان
    لیسا مانوبان میگه :
    سلام خوبی من ایلین هستم

    19 سالمه میرم 20

    اگر دوست داشتی وب منم ببین
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    سلام 
    منم هارا هستم خوشبختم
    باشه حتما یه سر میزنم 🙂❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی