HAESOO

HARA KIM

پست شده در دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
views : ۱۷۷
Publish at : ۰۲:۴۸
Follow Me

چالش «3»

HARA KIM

اگه میتونستی برای یک روز نامرئی بشی دست به چه کاری میزدی ؟!

خودم اگه میتونستم نامرئی بشم میرفتم خونه دخترخاله ام و هر چی بلا هست سرش میاوردم تمام فیلما و آهنگهایی که دانلود کرده پاک میکردم و میترسوندمش آرام همین دیگه تمام 

Notes ۹
پست شده در دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
views : ۱۷۷
Publish at : ۰۲:۴۸
Follow Me

چالش «3»

HARA KIM
چالش «3»

اگه میتونستی برای یک روز نامرئی بشی دست به چه کاری میزدی ؟!

خودم اگه میتونستم نامرئی بشم میرفتم خونه دخترخاله ام و هر چی بلا هست سرش میاوردم تمام فیلما و آهنگهایی که دانلود کرده پاک میکردم و میترسوندمش آرام همین دیگه تمام 

HARA KIM

اگه میتونستی برای یک روز نامرئی بشی دست به چه کاری میزدی ؟!

خودم اگه میتونستم نامرئی بشم میرفتم خونه دخترخاله ام و هر چی بلا هست سرش میاوردم تمام فیلما و آهنگهایی که دانلود کرده پاک میکردم و میترسوندمش آرام همین دیگه تمام 

Notes ۹
چالش «3»

چالش «3»

HARA KIM
چالش «3»

اگه میتونستی برای یک روز نامرئی بشی دست به چه کاری میزدی ؟!

خودم اگه میتونستم نامرئی بشم میرفتم خونه دخترخاله ام و هر چی بلا هست سرش میاوردم تمام فیلما و آهنگهایی که دانلود کرده پاک میکردم و میترسوندمش آرام همین دیگه تمام 

اگه میتونستی برای یک روز نامرئی بشی دست به چه کاری میزدی ؟!

خودم اگه میتونستم نامرئی بشم میرفتم خونه دخترخاله ام و هر چی بلا هست سرش میاوردم تمام فیلما و آهنگهایی که دانلود کرده پاک میکردم و میترسوندمش آرام همین دیگه تمام 

Notes ۹
۹ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂)
    عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂) میگه :
    اممممم میرفتم پاسخنامه ی آزمونای مدرسه رو بر میداشتم
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    من اگه آدرس خونه معلمامو داشتم میرفتم دفاتر کلاسیشون رو جمع میکردم بعد میسوزوندمشون 😂
  • Airi Min
    Airi Min میگه :
    منننننن
    میرفتم کره
    نامرئی ام دیگه هیچکی نمیفهمه چجوری سوار هواپیما شدم
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    برای برگشت میخوای چیکار کنی 🤣
  • Fatie Wolf
    Fatie Wolf میگه :
    می رفتم هرچی مدرسه هست رو آتیش میزدم و هرچی لب تاب و.....معلما رو نابود میکردم تا حداقل یه هفته از شر درس و استرس آزاد باشیم و کابوس نبینیم
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    اوووو ولی نمیتونی تو یه روز همه مدرسه هارو آتیش بزنی 🤣
  • Fatie Wolf
    Fatie Wolf میگه :
    هعییییییییییی 😬😬😬
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    🥲
  • Airi Min
    Airi Min میگه :
    بر نمیگردم 😂😂
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    پس منم باهات میام 😂
  • Airi Min
    Airi Min میگه :
    بیا بریم 😂
    فقط مشکل اینه که هنوز نامرئی نشدیم 😅
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    ما فقط میتونم خوابشو ببینیم 😂
  • Airi Min
    Airi Min میگه :
    یس یس یور رایت😆
  • paniz admin 1
    paniz admin 1 میگه :
    یه روز خیلی کمه😂💔 نمد شاید هیچ کاری نمیکردم...
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    😂
  • لیسا مانوبان
    لیسا مانوبان میگه :
    بدون اینکه پول بدم همین جوری نامرئی هستم بدون بیلیت پول به خارج از کشور سفر میکنم اگر هم شد میرم کمپانی واجی رو هم اتیش بزنم 😂

    البته این رویا هه ها اص این اتفاق نمیوفته 😂💔
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    مطمئن باش اگه اتفاق هم بیفته فقط تو خوابته (:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی