HAESOO

HARA KIM

پست شده در يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
views : ۱۷۲
Publish at : ۰۵:۳۵
Follow Me

چالش «2»

HARA KIM

 به جواب چه سؤالی تا حالا نرسیدی ؟

خودم سوالای زیادی هستن که ذهنمو مشغول کردن و به جوابشون نرسیدم ولی سوالی که همیشه بهش فکر میکنم دلیل وجود انسانه

Notes ۷
پست شده در يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
views : ۱۷۲
Publish at : ۰۵:۳۵
Follow Me

چالش «2»

HARA KIM
چالش «2»

 به جواب چه سؤالی تا حالا نرسیدی ؟

خودم سوالای زیادی هستن که ذهنمو مشغول کردن و به جوابشون نرسیدم ولی سوالی که همیشه بهش فکر میکنم دلیل وجود انسانه

HARA KIM

 به جواب چه سؤالی تا حالا نرسیدی ؟

خودم سوالای زیادی هستن که ذهنمو مشغول کردن و به جوابشون نرسیدم ولی سوالی که همیشه بهش فکر میکنم دلیل وجود انسانه

Notes ۷
چالش «2»

چالش «2»

HARA KIM
چالش «2»

 به جواب چه سؤالی تا حالا نرسیدی ؟

خودم سوالای زیادی هستن که ذهنمو مشغول کردن و به جوابشون نرسیدم ولی سوالی که همیشه بهش فکر میکنم دلیل وجود انسانه

 به جواب چه سؤالی تا حالا نرسیدی ؟

خودم سوالای زیادی هستن که ذهنمو مشغول کردن و به جوابشون نرسیدم ولی سوالی که همیشه بهش فکر میکنم دلیل وجود انسانه

Notes ۷
۷ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Fatie Wolf
    Fatie Wolf میگه :
    اینکه انسان بُعد های دیگه ای دارن؟اون بُعد ها چه شکلی هستن؟و اینکه خون آشام ها و گرگینه ها و جادوگرها و هاگوارتز و....اصن وجود خارجی دارن؟یه حسی بهم میگه همشون وجود دارن اما نه اون طوری که ما فکر میکنیم
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    من به همشون اعتقاد دارم 💔😅
  • Airi Min
    Airi Min میگه :
    امممممم
    سوالی که ذهن منو درگیر کردهههه
    فکر کنم چندتایی هس
    یکیش اینکه : چرا آدما بی رحم میشن
    دومیش اینکه : چرا آدما بی درک میشن
    سومیش هم : چرا بعضیا هی استوری میزارن که سینگلن و ... مگه تغییری تو حالشون ایجاد میشه؟
    چارمیش اینکه : من نخوام درس بخونم باید کی رو ببینم 😂
    مغزم فاسده😂😂😂
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    جررررر 
    فازشونو درک نمیکنم رل یا سینگل بودنشون چه ربطی به بقیه داره که استوری میزارین😂
    متأسفانه هیچ راهی برای درس نخوندن وجود نداره غیر از این که بریم ملاقات عزرائیل 😂
  • Airi Min
    Airi Min میگه :
    دقیقا
    بهشون هم چیزی بگی سریع استوری میکنن مردم حسودن و فلان 😐🙄
    خب خداروشکر هیچکی رو عزرائیل کراش نداره😂😂
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    من کراش دارم 😂
  • Fatie Wolf
    Fatie Wolf میگه :
    منمممممم به تک تکشون اعتقاد دارم
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    مثل منی 😂

  • عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂)
    عشق اونی(ج ح ست،جانان سابق😂) میگه :
    اینکه چه جوری زبان های مختلف به وجود اومدن و چنوری برای اولین بار این زبان ها رو بهم یاد دادن و اینکه بع
    د از مرگ کجا میریم و............
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    خیلی عجیبه 😂
    من خودم اعتقاد دارم که ما انسان ها بعد مرگمون روحمون میره داخل یه بدن دیگه و دوباره متولد میشیم 🥲
  • paniz admin 1
    paniz admin 1 میگه :
    خیلی زیاده ولی اصلی ترینش دنیای پس از مرگ چجوریه؟
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    من خودم اعتقاد دارم که ما انسان ها بعد از مرگ دوباره یه جای دیگه متولد میشیم و تناسخ پیدا میکنیم 😅
  • لیسا مانوبان
    لیسا مانوبان میگه :
    امم

    چرا فقط مردم بی تی اس بلک پینک میش ناسن بقیه رو ن

    واقعا وقتی میمیریم کجا میریم من اینو نمیدونم واقعا جسدمونو خاک میکنن؟😂

    چرا سلبترینی ها پیر نمیشن ؟ دلیلش خون بچه میخورن برگامممممممممممممممم
    ملکه انگلستان 100000 سالشه
    😂
    پشت این بلاگر ها چی میگذره؟
    واقعا جن وجود داره؟
    اصلیش اینه کی دنیا به اخر میرسه
  • HARA KIM
    HARA KIM میگه :
    به غیر از سوال یک و ملکه انگلیس و پیری سلبریتی ها در مورد بقیه کنجکاوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی